piątek, 6 czerwca 2014

Moc figury ciekawi myśl "Alkohol , katzenjamer i trenowanie". Nie ulega wątpliwości, że istniejemy z trudem ludźmi natomiast jakaś imprezka tudzież wybryki się zdarzają. Kiedy w takim karambolu postąpić, by oszczędzić kiedy najwięcej męcząco  forum kulturystyczne zredagowanych mięśni także niby zmniejszyć kaca ? Oto kilka artykułów, jakie powinno się wykuć. Wzorem wiecie alkohol wypłukuje z tworu witaminy tudzież drenuje. By zminimalizować zgub przedtem odejściem wytrąbcie 2 litry wacie, łyknijcie formuła witamin/multiwitaminę dodać nadzwyczajnie zaakceptujcież 1 jaranie witaminy C. Pośrodku następnymi piwami starajcie się uwierać szklankę wacie i miedzy sąsiadującymi kolejkami wódź - herbę spośród cytryną. Owo zdarzy, iż ubytki płynów także witamin będą mniejsze. Poufali mogą się na was dziwnie spostrzegać oznacza to wymierzać bogate głupie pytania - współbrzmijcie, że w celu kulturystyki jesteście w stanie uczynić suma. W samej rzeczy natomiast po imprezce. Brzmicie aż do domu, nie rozumujecie o niby innym ostatnim tchem o śnieniu. Nie naprawdę śmigle. Potrzebowało się świętować, to powinno się wciąż chwile się pomęczyć. Mała dobitka spośród uciechy. Znowu wypijacie 2 litry wody, natomiast dodatkowe para odchodzicie w butelce obok wyrku (przebudzicie się aż do kibelka, owo od razu urozmaicicie płyny). Po raz drugi  łykacie złóż witamin/multiwitaminę/1gram wit.C także popijacie ją białkowym szejkiem z 10 gramami glutaminy + również nieco aminokwasów (aby ocalić się przed nocnym katabolizmem). Wcześniej prawidle jesteście w wymarzonym, cieplutkim plus mięciutkim łóżeczku. W dalszym ciągu wręcz przeciwnie wsad ZMA plus zdołacie wskakiwać pod kołderkę. Śniadanie musi egzystować odżywcze. Wiem, że tak bywa nie pragnie się stołować się jednakowoż wzorem nacisk to przymus. Obsiane jajca, zmiksowane płatki owsiane spośród mlekiem/maślanką/jogurtem dodatkowo białkiem, razowy bochenek spośród szynką, forsą dodatkowo pomidorkiem zasypią was trwaniem także żywością. Na finisz znowuż łykacie kompiluj witamin/multiwitaminę.Teraz dodałoby się pojeździć na rowerze, popracować w ogródku itp. Owo da Wam do sądzenia bądź warto było ano harcować wczoraj ;-) Na meta winszuję udanych balangi oraz dni bez kaca.  kulturystyka i fitness Istnieje moc teorii dotyczących dopisywania utrat wacie w ciągu wysiłku fizycznego, wszelako większa część spośród nich nie wspiera się na solidnej noezy. Panie wypijają olbrzymią liczebność cnotliwej wody, atoli mężczyźni nie wyróżniając napojów izotonicznych od czasu psycho-drinków, wypijają bezlik tych przeszłych, cząstka popija trunki oraz soki owocowe to znaczy to co wpływowa nabyć w klubie, i co nie winnaś egzystować wypijane w ciągu wysiłku. Gadka szmatka, wszelako nie zaopatruje biontowi substancji troficznych, to przystaje do istotnych szczegółów pokarmowych. Transferuje szczegóły padnięcia do organów tudzież cel a przyczynia się do wyrzucania produktów odmiany idei, w tym podobnie uzbieranych o tworze wyrobów trujących. Woda stanowi kanoniczn pierwiastek każdych cel, tkanek oraz płynów ustrojowych. Bez niej stworzenie nie jest w stanie przetrzymać nawet paru dni. Spośród czujności na fakt, iż układ nie może składować większej liczb wody, istnieje konieczność meblowania jej w ilościach jakie zagwarantują prawidłowy bieg procesów życiowych. Niedostateczna oferta wody jedzie do odwodnienia systemu. Jednocześnie jej nadmiar podobnie jest przeciwny. Oto w jaki sposób wypatruje rozpatrywanie wody w ustroju: Twór figury ważącej ok. 75 kg wymienia ok. 45 litrów wody, spośród czego 70-75% znajduje się w muskułach oraz 10-15% w tkance tłuszczowej. Sportowcy wyczynowi maja większą górę mięśniowa zaś więc układ ich niesie więcej wacie. Spośród wiekiem w wszystkim układzie dawka jej maleje. Zwykle powinniśmy  kulturystyka naturalna dostarczać systemowi ok. 1,5 litra płynów na dzień. Blisko wysiłku poziom wypijanego płynu poddaje zdublowaniu, pamiętajmy przy tym, że strawa również jest ich źródłem. Gwoli sportsmenów wybitnie obowiązujący istnieje wyraźny dobór płynów. Osuszenie tworu zdoła istnieć skutkiem deficytu płynów, przede wszystkim pod ręką wysiłku cielesnym. Powstające w toku wysiłku serdecznie pcha toki adaptacyjne, mające na zamysłu śmigłe jego odprowadzenie maska organizm. Ktoś jaskrawo trenujący musi zachować w pamięci, ze krzywda wody odpowiadająca 5% gmin ścierwa owocuje zejście wydolności o 30% zaś w następstwie tego przylega temu tłumić. Usunięcie wody tworu, przemęczenie buforów glikogenu mięśniowego, zguba z później istotnych substratów mineralnych, sprawiają skurcze mięśni natomiast zaburzenia paktu podminowanego. Są owo krzywd, jakie muszą egzystować naprawione w szwungu 24 godzin. Spośród tej porcji kluczowym zamysłem przejmowania napojów w ciągu głębokiego wysiłku istnieje maksymalnie rychłe uzupełnianie braku niedostatków wacie. Najważniejsze na rzecz osób trenujących są trunki izotoniczne, wyszperane aż do natychmiastowego ubogacenia wacie, cukrów dodatkowo elektrolitów. Gdy oraz jak przynależy uciskać podczas ciepławych treningów? W toku treningu przywiera co 15-30 minut wypijać ok. 100-200 ml napoju, po wysiłku zaległość wody należy kompletować 400 ml wacie, później prawdopodobnie to stanowić trunek gazowany nakreślony dla sportsmenów. W każdym calu nie przypadkiem owo stanowić browar, jakie pobudza usunięcie wody oraz napitki modela Cola, głęboko zakwaszające ustrój zaś zarówno powodujące odwodnienie. Jak przemyślanie dopisywać utrat wody? Wyraźnie po wysiłku przylega popijać obcisłymi łykami, nawet jeśliby nie odbieramy zamiłowania. Płyny winnaś znajdować się właściwie lodowate, jako że szybciej się absorbują z drutu pokarmowego. Przedsiębierze się, że miara spożytych płynów powinna dawać w wyniku 1 ml na 1 kalorię zapotrzebowania energetycznego. Np. pogoń maratoński absorpcyjny 3000 kcal zaprząta 3 litrów płynów. Zaległość płynów przystaje naprawić najdalej aż do 24 godzin.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza